Αρχίζουν οι ειδήσεις των Οχτώ

By Balafara Hunter - Thursday, February 25, 2010 No Comments

Είμαι προετοιμασμένος.

Έχω πάρει δίπλα μου το παγούρι με το νερό, τρεις κονσέρβες λάντσιον μητ, δύο πακέτα γαλέτες, μια κούτα τσιγάρα και τον ελβετικό σουγιά. Έχω καθίσει πίσω από τον καναπέ φορώντας το γερμανικό κράνος που είχε κλέψει ο παππούς μου στην κατοχή και περιμένω να αρχίσουν οι ειδήσεις.

Ο ΠΑΝΙΚΟΣ. Που θα βρούμε τα λεφτά, γιατί βρίζουμε τους γερμανούς, πιο είναι επιτέλους το διάσημο ζευγάρι που θα χωρίσει…

Και αναπολώ την χτεσινή μέρα που δεν ενημερώθηκα για τίποτα, που ηρέμησα, που κατάφερα να ζήσω 24 ώρες χωρίς άγχος.

Και μέσα στην ηρεμία μου, κατάλαβα ότι ήταν λάθος που αγόρασα φλατ τηλεόραση.

Ο πανικός που προκαλούν τα δελτία ειδήσεων δεν εξαφανίζεται, η ποιότητα των προγραμμάτων δεν βελτιώνεται και το σημαντικότερο δεν μπορείς να την μετατρέψεις σε ενυδρείο.

No Comment to " Αρχίζουν οι ειδήσεις των Οχτώ "