Πως να φροντίσετε το μωρό σας

By Balafara Hunter - Monday, May 3, 2010 No Comments

Ένας χρήσιμος οπτικός οδηγός, για να μάθετε πως να φροντίσετε το μωρό σας. Ίσως φαίνεται αστείο, μερικά πράγματα όμως δεν είναι αυτονόητα για όλους, (όπως μπορείτε να δείτε εδώ).

το κεφάλι του, δεν είναι μπάλα του bowling

μήπως να παίζατε Μπριτζ;

κοίτα αγάπη μου τα προβατάκια

μπαμπά, μου δίνεις λίγο το φακό;

θα το "χτυπήσει" η ταμίας μετά;

παιδί είναι, όχι πουλί

αναβολικά του δώσατε;

έλα αγόρι μου, θα χάσουμε το ματς

κάπου εδώ ήταν το μικρό, αλλά δεν το βρίσκω

γαβ, γαβ, καλό σκυλάκι

η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά

γούρι, γούρι

και μια δόση lime και είναι έτοιμο

φάε πασάκα μου να γίνεις σαν τον μπαμπά σου

άσε γυναίκα, ξέρω τι κάνω

ρούφα λίγο την κοιλίτσα, να κλείσει το συρτάρι

τι βρήκε η μανούλα;

δείξε τις δοντάρες σου αγάπη μου

περίμενε να σου φέρω και τα βατραχοπέδιλα

χα,χα, ακούς να την πέσει στον Τάκη

μαμά, πότε θα δω τη Τζούλια;

άσπρο πάτο μανούλα

μα πόση ώρα θέλει το σκασμένο

αν δεν βάλει το πέναλτυ, θα φάω και τις κάλτσες

αύριο θα πάμε στο πλυντήριο αυτοκινήτων, έχει πλάκα

μετά θα σου ρίξω και βεντούζες

Πηγή: popjolly.com

No Comment to " Πως να φροντίσετε το μωρό σας "