Τα 5 στάδια των χαμένων αρχείων

By Balafara Hunter - Monday, March 22, 2010 No Comments
Έτσι λοιπόν ο σκληρός σας δίσκος μόλις παρέδωσε το πνεύμα του κι εσείς δεν είχατε κάνει αντίγραφα ασφαλείας. Λυπάμαι. Θα πρέπει να περάσετε από τα ακόλουθα πέντε στάδια όταν ανακαλύψετε ότι το σύνολο των φωτογραφιών, των αρχείων μουσικής και των εργασιών σας έχουν χαθεί για πάντα.

Πρώτο Στάδιο: Άρνηση
"Όχι, δεν είναι δυνατόν. Αυτό είναι σίγουρα μια δυσλειτουργία του λογισμικού, ίσως αν κάνω επανεκκίνηση θα δουλέψει. Το έχω μόνο δύο χρόνια, δεν μπορεί να τα 'παιξε. Θα καταφέρω να τον βάλω σε λειτουργία. Είναι ένα από αυτά τα σπαστικά κολλήματα, αλλά θα είναι μια χαρά μετά την επανεκκίνηση. Ακόμα κι αν έχω δοκιμάσει πέντε φορές την επανεκκίνηση συνεχίζει να ακούγεται σαν αλυσοπρίονο, είναι πιθανώς μόνο το CD-ROM".

Δεύτερο Στάδιο: Θυμός
"Καταραμένη, Western Digital; Έχω χάσει τα πάντα! Σ 'εμπιστεύτηκα, και με πρόδωσες; Πώς μια εταιρεία που πουλάει τέτοια σκουπίδια είναι ακόμα ανοιχτή; Θα σκοτώσω τον πρώτο υπάλληλο της WD που θα βρω μπροστά μου. Και γιατί στα κομμάτια δεν έκανα backup; Είμαι ο μεγαλύτερος βλάκας στον κόσμο. Θέλω να ρίξω μπουνιά στον εαυτό μου. Με μισώ, δεν αξίζει να ζω".

Τρίτο Στάδιο: Διαπραγμάτευση
"Εντάξει, ίσως μπορώ να κατεβάσω κάποιο λογισμικό και να εκκινήσω αυτόν το δίσκο ως secondary να καταφέρω να ανακτήσω κάποια αρχεία. Εννοώ, ότι θα πρέπει να αγοράσω ένα νέο σκληρό δίσκο και να τον εγκαταστήσω και στη συνέχεια να καταλάβω πώς να τον συνδέσω σαν secondary. Δεν είμαι σίγουρος, αλλά είμαι έξυπνος άνθρωπος, μπορώ να τα καταφέρω. Ή μήπως αν πήγαινα σε κάποιον επαγγελματία θα μου έρχονταν πολύ φθηνότερα. Ναι, πάω στοίχημα ότι αυτό με συμφέρει καλύτερα. Ναι έτσι πρέπει να είναι".

Τέταρτο στάδιο: Κατάθλιψη
"Όλες αυτές τις φωτογραφίες. Ποτέ δεν πρόκειται να τις δω πάλι. Ποτέ δεν θα δω αυτά τα πρόσωπα ξανά. Και οι εργασίες μου από το πανεπιστήμιο; Θα τις μοιραζόμουν με τα παιδιά μου κάποια μέρα. Και όλη αυτή η μουσική; Χρόνια προσπαθούσα να μαζέψω όλα αυτά τα τραγούδια. Κι όλος αυτός ο κόπος γιατί; Είναι σαν να διαγράφηκαν τα τελευταία δέκα χρόνια της ζωής".

Πέμπτο στάδιο: Αποδοχή
"Όλα αυτά τα αρχεία τελικά δεν τα χρειαζόμουν. Το μεγαλύτερο μέρος τους το έχω κάνει ούτως ή άλλως upload σε διάφορα sites. Τουλάχιστον τα πιο σημαντικά. Θα ξαναμαζέψω και τη μουσική μου. Θα είναι πολύ διασκεδαστικό! Και ξέρεις κάτι; Ίσως είναι καλό να ξεκινάς από την αρχή κάποια στιγμή. Και οι τιμές στους σκληρούς δίσκους έχουν πέσει πολύ τελευταία. Θα αγοράσω δύο και θα μαζέψω περισσότερα αρχεία. Σίγουρα τίποτα απ' όλα αυτά δεν ήταν πραγματικά σημαντικό. Τίποτα, εκτός από τις φωτογραφίες. Κι αυτές που είχα τραβήξει το καλοκαίρι στο νησί. Να δεις πως την έλεγαν αυτή την ψηλή με τα πράσινα μάτια; Εεε... Να πάρει ο διάολος γιατί δεν έκανα backup;".

No Comment to " Τα 5 στάδια των χαμένων αρχείων "