Οι ερωτήσεις της συζύγου

By Balafara Hunter - Friday, October 8, 2010 No Comments

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: Τι θα κάνεις αν πεθάνω; Θα ξαναπαντρευτείς;
Ο ΣΥΖΥΓΟΣ: Φυσικά, όχι.

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: Γιατί; Δεν σου αρέσει να είσαι παντρεμένος;
Ο ΣΥΖΥΓΟΣ: Φυσικά και μου αρέσει.

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: Τότε, γιατί δεν θα ξαναπαντρευτείς;
Ο ΣΥΖΥΓΟΣ: Εντάξει, θα παντρευτώ ξανά.

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: Ώστε θα το κάνεις!!! (κοιτάζοντας τον μ' ένα θανατερό βλέμμα)
Ο ΣΥΖΥΓΟΣ: (Βγάζει ένα βογγητό)

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: Θα ζείτε μαζί στο σπίτι μας;
Ο ΣΥΖΥΓΟΣ: Φυσικά, είναι πολύ ωραίο σπίτι.

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: Θα κοιμάστε μαζί στο κρεβάτι μας;
Ο ΣΥΖΥΓΟΣ: Που αλλού να κοιμόμαστε;

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: Θα την αφήνεις να οδηγεί το αμάξι μου;
Ο ΣΥΖΥΓΟΣ: Προφανώς, είναι σχεδόν καινούριο.

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: Θα αλλάξεις τις φωτογραφίες μου, με τις δικές της;
Ο ΣΥΖΥΓΟΣ: Νομίζω ότι αυτό θα ήταν σωστό να κάνω.

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: Θα την αφήνεις να χρησιμοποιεί τα δικά μου μπαστούνια του γκολφ;
Ο ΣΥΖΥΓΟΣ: Όχι, είναι αριστερόχειρας.

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: (σιωπή)
Ο ΣΥΖΥΓΟΣ: (χαμηλόφωνα) Γαμώτο, μου ξέφυγε...

Πηγή

No Comment to " Οι ερωτήσεις της συζύγου "