20 ηλίθιες ερωτήσεις από το χρυσορυχείο της κωμωδίας "Yahoo Answers"

By Balafara Hunter - Thursday, September 2, 2010 No Comments
Η Yahoo Answers είναι χρυσορυχείο κωμωδίας. Είναι επίσης η απόδειξη ότι δεν υπάρχουν ηλίθιες απαντήσεις, αλλά ηλίθιες ερωτήσεις.

Είναι τρομακτικό πάντως ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο internet και σίγουρα κάποιοι απ' αυτούς ψηφίζουν.

Πως να πείσω τη γυναίκα μου, να αφήσει την υπηρέτρια να κοιμάται μαζί μας το βράδυ;

Μπορώ να χρησιμοποιήσω διαφάνεια για τρόφιμα, αντί προφυλακτικό, για να αυνανιστώ με αγγούρι;

Είναι αλήθεια ότι οι μαύροι τρέχουν πιο γρήγορα, γιατί έχουν ένα επιπλέον οστό στον αστράγαλο;

Ποιά είναι η σωστή ηλικία για να μιλήσω στον σκύλο μου για το sex;

Γιατί στην οθόνη γράφει www.Bangbros.com, όταν ο γιός μου, μου λέει ότι κάνει μόνο την εργασία του;

Πότε θα έχω για πρώτη φορά περίοδο; (η ερώτηση είναι από 17χρονο αγόρι)

Έχω δίδυμα. Μπορώ να κάνω έκτρωση το ένα από τα μωρά;

Η φίλη μου έχει ένα τεμπέλικο βλέμμα και κοιτάζει συνεχώς άλλες γυναίκες. Μήπως πρέπει να διακόψουμε;

Είναι ασφαλές να πετάς τις τρίχες σου στα σκουπίδια;

Γιατί μαζεύονται μυγάκια γύρω μου όταν κατουράω;


Πως θα καταφέρω το YouTube, να έρθει να με κινηματογραφήσει;

Μπορεί να μείνει το έμβρυό μου έγκυο, αν κάνω sex όταν είμαι έγκυος;

Μπορώ να θηλάσω τον άντρα μου;

Ποιό πρόγραμμα να χρησιμοποιήσω στον υπολογιστή, για να αλλάξω σε μια παιδική φωτογραφία, το πρόσωπο που κλαίει σε πρόσωπο που να γελάει;

Μπορώ να κολυμπήσω όταν δεν έχω περίοδο;

Μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα πλαστικό γάντι αντί για προφυλακτικό;

Πως μπορώ να κλείσω το CAPS LOCK;

Έφτιαξα τηγανίτες στο σχήμα του Χριστού, αλλά τις έκαψα. Θα πάω στην κόλαση;

Είναι σωστό να χαϊδεύεσαι, όταν ακούς τους γονείς σου να κάνουν σεξ;

Γιατί το σπέρμα μου είναι τόσο δυνατό;

Πηγή

No Comment to " 20 ηλίθιες ερωτήσεις από το χρυσορυχείο της κωμωδίας "Yahoo Answers" "