15 εξόφθαλμες γκάφες με το Photoshop

By Balafara Hunter - Tuesday, April 6, 2010 No Comments
Το Photoshop είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, αρκεί να ξέρεις να το χρησιμοποιείς και να μην βιάζεσαι. Στην αντίθετη περίπτωση μπορεί να σε εκθέσει.

Houston, we have a problem

όποιος βρει το χέρι μου θατου δώσω αυτό το μπουκέτο

έχω πάρει λίγο στη μέση τελευταία

μήπως είναι οφθαλμαπάτη η επιταγή;

τα τρίδυμα πήγαν στο γήπεδο

πληρώνεις 8, παίρνεις 4

ας έχεις τρία χέρια, εγώ σ' αγαπάω

μου 'φυγε η μασέλα από τα γέλια

θα είσαι πάντα δίπλα μου

μπιζζζζ

never stop working

ρωτήστε καλύτερα τον φαρμακοποιό σας

και με τέσσερα δάχτυλα θα κάνω επιτυχία

ο άντρας μου δεν θα σε δει

σβήστε τον φακό να δούμε το ηλιοβασίλεμα
Πηγή: photoshopdisasters.blogspot.com

No Comment to " 15 εξόφθαλμες γκάφες με το Photoshop "